منتديات ال ابوكشك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات ال ابوكشك

مَـ ع ـنَـآ يَـ ح ــلُـو الَـلَِـقَـــآء ... وَ بِــكُــ ـم يَـزِيــدُ الـ عَ ــطــآء ..!!

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلمكتبة برامج  ابوكشكدخول

نكت يا عمي اضحك شو عليك

كاتب الموضوعرسالة
ليلى أبو كشك
عضو جديد
عضو جديد
ليلى أبو كشك

انثى عدد الرسائل : 87
العمل/الترفيه : ربة بيت
المزاج : عادي

نكت يا عمي اضحك شو عليك Empty
مُساهمةموضوع: نكت يا عمي اضحك شو عليك   نكت يا عمي اضحك شو عليك Emptyالثلاثاء يناير 05, 2010 6:22 am

* نكت.... يا عمي اضحك شو عليك؟*

*واحدة كل يوم تفيق من النوم تلاقي ملابسها كلها ميه.. اخدت راي جارتها.. قالتلها اعملي نفسك نايمة وشوفي الميه بتيجي منين.. وهي نايمة لاقت جوزها قاعد يتفرج على قناة لبنان.. وكل ما يشوف واحدة حلوة.. يقول هاي حلوة.. وهاي.. اتفوووو...

*سئلوا ولد: ليه قتلت أبوك؟ الولد : كانوا عاملين رحلة للأيتام, كنت عايز اروحها. المحققين: طب ليه قتلت عمك ؟ الولد: كنت عايز ابن عمي يسافر معايا! المحققين: طب ليه كنت عايز تنتحر؟ الولد: لأنهم لغوا الرحلة

*استاذ الحساب يسال التلميذ: لو ابوك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه ثانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف؟ التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ. الاستاذ: يا ابني استلف الف وبعدها الف ثانيه. التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ . الاستاذ: اجلس يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب. التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا...

*قابلت مذيعة اثنان مساطيل, سالت الاول:مصر بالنسبالك ايه ؟ فقال: مصر دي امي. ثم سالت الثاني:وانت مصر بالنسبالك ايه؟ قال:مأدرش اتكلم عن أم واحد صحبى

*مرة واحد سأل صاحبه ايش اسم رونالدو الشخصي فقاله صالح...قاله كيف عرفت...قاله سمعت المعلق قبل شوي بيقول مخالفة لصالح رونالدو...

*في ثلاثة حولان.. ابوهم عم بلعبهم لعبة...الي بيصفق بيديه ابوه بعطيه عشرة شاقل، الاول ما قدر الثاني ما عرف الثالث صفق واعطاه ابوه العشرة قام حطّها بجيب اخوه..

منتصر (فلسطيني و افتخر )

نكت يا عمي اضحك شو عليك
صفحة 1 من اصل 1